Hop til indhold
Amandadarling

Trusler på mails

Recommended Posts

Jeg og flere andre GP, har modtaget trusler og virkelig grimme beskyldninger, dette fra en mail der kalder sig det borendex2

det er i og for sig ligegyldigt, men nu truer han mig på min forretning, trods det at han aldrig har besøgt Mig

Iøvrigt har vi ytringsfrihed i dette land så jeg har ret til at kommentere annoncer der er lagt på en offentlig side, og det er legalt at anmelde folk

dette er den sidste mail

hvad stiller man op med sådan en fyr, der truer med falske ameldelser

og ydermere truer med vold og med at myrde mig

kh Amanda

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er uden tvivl B.arnerøv.

Det sidste, du skriver, er interessant, for der lige faldet en hård dom til en person, der på et såkaldt socialt medie truede en politiker med (nogenlunde) det samme. Så hvad der gælder for politikerens trusselsperson, må jo også gælde for din.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er et godt spørgsmål. Det lyder som om en vis Bjarne er på spil igen. Har set nogen kalde ham Lord Voldemort. Han går vist under flere navne og bliver jævnligt omtalt her på sitet. Han ynder at genere og true jer skønne glædespiger.

Helt sikkert er det, at det er ikke ham, der har profilnavnet Det borende X, der står bag. Han har heller ikke et 2 tal i sit profilnavn.

/Niels

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amandadarling skrev, for 17 minutter siden:

Jeg og flere andre GP, har modtaget trusler og virkelig grimme beskyldninger, dette fra en mail der kalder sig det borendex2

Det er omtalt mange gange. En vigtig pointe er: Lad være med at skrive mere om det - det ansporer bare idioten, at I viser ham, at det lykkes for ham at påvirke jer. Ved voldstrusler skal man bare politianmelde og glemme alt om det. Al sandsynlighed taler for at det er et impotent kældermenneske, der står bag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 12 minutter siden:

Det er omtalt mange gange. En vigtig pointe er: Lad være med at skrive mere om det - det ansporer bare idioten, at I viser ham, at det lykkes for ham at påvirke jer. Ved voldstrusler skal man bare politianmelde og glemme alt om det. Al sandsynlighed taler for at det er et impotent kældermenneske, der står bag.

Du går til politiet, og de fortæller dig der. Dette er dine problemer...

Meget velkendt situation.

Her arbejder politiet ikke, før de dræber dig...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amandadarling skrev, for 48 minutter siden:

og ydermere truer med vold og med at myrde mig

Hvis du har det på skrift og går til politiet med det, har vi gode muligheder for endelig at få vedkommende dømt og sendt i forvaring på ubestemt tid - og helst uden adgang til internettet ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amandadarling skrev, for 1 minut siden:

Og aflives , udryddes eller sågar hænges ud med navn og adresse

Mmmh, han få en halvfed på nu, trods impotensen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

nogle mennesker har alt for lidt at gå op i. og uheldigvis skal det i nogle tilfælde gå ud over andre. ofte handler det om jalousi eller mindreværdskomplekser hos personen selv.

personligt ( har selv oplevet det ) er jeg ved at eksplodere indvendigt, men så hiver jeg bølle frem og planter på min venstre skulder ( han er fra min fantasi verden ) vi tager en lille sludder og beslutter så at tie det ihjel. for netop på det område her med tilsvining og falske anmeldelser er forsvar ikke altid det bedste angreb.

så tag en kop kaffe, nyd at det er weekend, hvis det er det :) lad stå til og ellers gør som du altid gør :)

god weekend....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvis personen har truet med at udøve vold og med at myrde dig, så bør du melde det til politiet.

Du sørger bare for at have dokumentation for truslerne, og så vil personen blive sigtet efter Straffelovens § 266.

Personen har haft det fornødne forsæt, og da det er ligegyldigt om personen ønsker at opnå noget ved truslen, eller om han har tænkt sig, at gøre noget ved truslen, så er gerningsindholdet realiseret.

Jeg tror du vil gøre mange piger en tjeneste ved en anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Normalt plejer han bare at skrive man er en klam retarderet skaldespand eller stinkende møgso og at han er venner med rockere og told og skat.

Jeg gider ikke svarer, gjorde det i starten, men det er som at snakke til en dør.

Trusler på livet er på ingen måde okay! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Amandadarling skrev, for 1 time siden:

Jeg har gemt alt 

jeg skal igennem hakkejernet

Aaaah Er det den berømte flishakker ? Den blev jeg også truet med - den og hans 10 arabiske venner som ville voldtage mig. 

Han er skør - Hvis du orker det, så meld ham. Ellers bloker hans mail adresse. På sigt bliver man nemlig bare irriteret over ham.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Aaaah Er det den berømte flishakker ? Den blev jeg også truet med - den og hans 10 arabiske venner som ville voldtage mig. 

Han er skør - Hvis du orker det, så meld ham. Ellers bloker hans mail adresse. På sigt bliver man nemlig bare irriteret over ham.

Flishakker? :blink: 

Iøvrigt er det også mærkeligt at man er venner med ikke bare 1 men hele 10 voldtægtsforbrydere :ph34r::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kysseglade Molly skrev, for 8 minutter siden:

Iøvrigt er det også mærkeligt at man er venner med ikke bare 1 men hele 10 voldtægtsforbrydere :ph34r::lol:

Krage søger mage :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du søde milde. Har I ikke fået bugt med den præmiepsykopat endnu? 

Han tosserier har plaget Jer i en evighed. Få det nu bragt i orden, piger :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Han er helt. sikkert en retaderet stakkel, med begrænset IQ. Jeg har læst flere af hans emails, begrænset ordforråd og “copy past”. 

Det skulle overraske mig, hvis ikke politiet læser med her, og ikke kan se omfanget af hans chikaner og trusler. Hvis vi som skatteborgere inkl de skønne piger skal bevare respekten, og troen på politiet, og de politikere som valgt til at administrere lovene. Så bør en pige som henvender sig, have SL den støtte og hjælp som er mulig for at en dag kan gennemføres og han kan dømmes. 

“Jeg drømme”

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne i piger ikke lave en "samlet" anmeldelse til politiet

Tror at hvis i samlede beviserne, så var der en mulighed, for at politiet ville tage det mere seriøst

Nu er det jo ikke sikkert at det er b.jarnerøvsidioten der står bag denne her gang

Findes sgu rigeligt med idioter, som opfylder hjernedøds kriterierne :huh:

Redigeret af Toddy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amandadarling skrev, for 5 timer siden:

Og aflives , udryddes eller sågar hænges ud med navn og adresse

Kære Amandadarling

Det er måske kun en ringe trøst, men vi er rigtig mange herinde, der aldrig ville drømme om at ville aflive dig, eller køre dig igennem et hakkejern.

Jeg vil hellere give dig et kram, et kys og kæle blidt for dig :wub::).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 4 timer siden:

Du har aldrig set Fargo (filmen)?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 16 timer siden:

Krage søger mage, ved du.

Del dette indlæg

Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 15 timer siden:

Han er helt. sikkert en retaderet stakkel, med begrænset IQ. Jeg har læst flere af hans emails, begrænset ordforråd og “copy past”. 

Det skulle overraske mig, hvis ikke politiet læser med her, og ikke kan se omfanget af hans chikaner og trusler. Hvis vi som skatteborgere inkl de skønne piger skal bevare respekten, og troen på politiet, og de politikere som valgt til at administrere lovene. Så bør en pige som henvender sig, have SL den støtte og hjælp som er mulig for at en dag kan gennemføres og han kan dømmes. 

“Jeg drømme”

Nå det er ikke kun pigerne som få hilsener Borendex2 jeg har modtaget følgende

Husk jeg deltager selv i tråden. Sut din egen pin snotunge

at han deltager i tråden er ikke nogen overraskelse og heller ikke at han ikke vil give sig til kende, men skjuler sig som den feje hund han er

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...